Måndag

 
Hallå, vart försvann helgen?! Visst, de går alltid fort men den här
gick ju extremt fort! Den har i alla fall varit väldigt bra och bjudit
både på tacos, massa shopping i Luleå, ett besök hos pappa och
filmtittande med bra sällskap.
 
 
Men nu är helgen över och det är måndag vilket betyder jobb.
Får hoppas på en relativt lugn arbetsdag, då hinner jag eventuellt
arkivera lite. Senare i veckan väntar möte och på fredag har vi
planeringsdag, kul. Utöver arbete blir det att gymma som vanligt
varje dag. Tänkte köra ett biceps/tricepspass idag på lunchen,
får hoppas att kroppen orkar det nu efter att ha fått två dagars vila.
Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag håller med, det har verkligen gått i rasande fart! Helt hemskt.

Jag gillar de vanliga lättsaltade chipsen, helst mandelpotatis eller naturchips. Och så finns den en som heter jalapeño ranch som är så himla smarr.

Min söndag var ganska pissdålig, men jag var i alla fall lite ute i solen på balkongen och njöt. Men annars inget speciellt. Söndagar är bara ångest för mig.

2016-04-25 @ 06:48:16
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja helgen gick supersnabbt trots att jag var ledig fredagen :p Hoppas du får en härlig måndag iaf :) Jag tänkte försöka träna lite försiktigt idag då jag varit sjuk i över en vecka men nu är jag bara lite snorig :) Hoppas du fått din nya telefon också :D

Sv; Husvagn är supermysigt! Jag och sambon brukar åka iväg några gånger per år :)

2016-04-25 @ 12:14:29
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: Caroline

Ja helgerna går alldeles för fort!! Hoppas du haft en bra helg iaf :)

2016-04-25 @ 20:56:48
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0