Måndag

Ytterligare en helg är förbi och vi har redan passerat halva april.
Jisses vad fort tiden går! Det har varit en bra helg trots att jag
inte fick min mobiltelefon som planerat, men förhoppningsvis
kommer den under veckan. Något mer som händer i veckan är
att jag ska till frisören på torsdag och eventuellt åker jag till Luleå
på lördag för att shoppa. Då ska spenderarbyxorna på!
 
 
Men än är det inte helg, den är ju precis förbi, haha. Idag ska det
jobbas för fullt och jag ska ta mig an ett jobbigt ärende. Får hoppas
det går som jag planerat och att det blir ett bra beslut med nöjda
parter. Får se hur det blir med träningen idag, om jag har tid att
träna under lunchen efter det jobbiga ärendet, annars får det bli
efter arbetsdagen. Biceps/triceps blir det i alla fall, längtar!
Nu ska frukosten intas och sen väntar en låång arbetsdag.
Hoppas ni får en bra start på veckan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: vad skönt att alltid få vara ledig på helgerna hehe :P

2016-04-18 @ 07:15:49
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Carolina Thoor

Jobbigt med ett sådant ärende, hoppas att det kommer att gå bra! Ja, tiden går väldigt fort. Men själv ska jag arbeta ett kvällspass idag, något jag inte gjort sen förra fredagen (inte den som nyss var). Jag har varit så sjuk att jag inte har kunnat arbeta alls, så det ska bli kul att få komma tillbaka!

Sv; ja, jag älskade boken! Den boken tycker jag absolut att du ska ge en chans :D

Skönt, lät inte som den dum torsdag, även ifall att vi är långt därifrån nu haha. Själv var jag på Grönalund i torsdags, då det var genrep och kostade endast 20kr inträde + åkband. Inte dumt!

Tack ska du ha. Jag mår mycket bättre, men inte helt bra ännu, suck. Men mycket mycket bättre som sagt, tack :D

2016-04-18 @ 12:44:54
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0