Måndag

 
Hej hallå måndag och en ny vecka! Som alltid gick helgen för
fort och vardagen hinner ikapp. Det kommer bli en tuff och hektisk
arbetsvecka med mycket att göra men förhoppningsvis går det bra.
Vad gäller privat har jag inte några särskilda planer i början av
veckan utan då blir det träning som gäller. I helgen däremot har
jag mycket skoj att se framemot! På lördag blir det en snabbis till
Happis igen, och på söndag ska jag träffa ett par kompisar från
gymnasietiden. Riktigt kul!


Nu är det väl dags att kicka igång den här veckan och det gör
vi med en stor skål yoghurt och musli! Sen blir det kontorsarbete
hela dagen och ett biceps/tricepspass på lunchen. Skönt att träna
ibland på lunchrasten för då har jag helt plötsligt flera timmar extra
ledigt på kvällen.  
Hur ser er vecka ut?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Kommer nog bli en hektiskt vecka för mig med. Jag är sjuk, men tror att jag åtminstone måste jobba den här veckan. Jobbar bara tisdag kväll och onsdag & torsdag dag. Sen är jag lång ledig, så kommer att bli kämpigt men hoppas på det bästa! :)

Sv; ja, det var jätte mysigt att få mysa med hundvalparna förra söndagen. Det är engelsk setter :)

Okej vad spännande! Ser fram emot att du gör uppmaningen i maj :D

Jag gör ett bra jobb, alltså ett så bra jobb en 19 årig, nyutbildad person kan vara. Jag gör mina uppgifter så som dem har berättat att jag ska utföra dem och aldrig fått klagomål - tills då första april, för förra fredagen. Hon klagade på mina arbetsuppgifter och gick till chefen för att understryka om hur typ dålig jag är. Så tog jag det iallafall och nu är allt normalt igen och som bortblåst och det tycker jag inte om :P det gick bra förra arbetsveckan. Arbetade tre dagar med henne och som sagt hade hon helt ''glömt bort'' vad som hade hänt och allt flöt på som vanligt. Skulle ha arbetat två till pass med henne, men fick en ledig dag på lördagen så att jag kunde skriva högskoleprovet samt var ledig igår så :) och den här veckan som kommer, dock är jag sjuk så ser inte fram emot att få arbeta ändå, men då ska jag inte arbeta med henne alls! :)

2016-04-11 @ 10:42:41
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0