Luleå

 Jag & pappa, sommaren-15 när jag träffade
han
för första gången på åtta år.
 
Godmorgon lediga lördag! Här har jag, mamma och Diesel
varit vakna ett tag, ingen sovmorgon fast det är lördag.
Vi ska åka till Luleå och shoppa idag och ska vara på plats
klockan 10 när affärerna öppnar, därav vår tidiga uppstigning.
Det ska bli så kul att shoppa i Luleå, har inte gjort det sen förra
sommaren när jag var hit upp under min semester. Hoppas
jag hittar kläderna som jag är på jakt efter från Gina tricot.
Ska även besöka Gymgrossistens butik och handla smått
och gott. Sen väntar en god middag på kinarestaurang
innan vi åker förbi pappa och hälsar på. Nu är det frukostdags
och sedan drar vi iväg, whoop whoop!

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: kul att du gillar dom :D

igår kväll såg jag på let's dance och bara tog det lugnt haha :P

2016-04-23 @ 10:05:17
URL: http://nouw.com/fbb

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0