Fredag

 
Whoop whoop, äntligen fredag och nedräkning till helgen som
är här om några timmar!  Vaknade upp på ett väldigt bra humör
imorse, undra varför..  Jag hoppas fredagen fortsätta med ett bra
humör, sol och en bra arbetsdag. Eftermiddagen ska jag spendera
på ett möte, hoppas det blir intressant och lärorikt. När jag slutar
jobba vid 17 kommer mamma hit eftersom vi ska åka till Luleå tidigt
imorgon. Efter matlagning och handling lär det bli en lugn fredags-
kväll för oss i soffan.
Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Bambi

Vad är det för kul som händer i Luleå då? :)

svar: Haha ja den ända Hysén som jag ännu inte lyckats se sådär spontant, annat än på fotbollsmatcher, är Tobias Hysén. Storebrorsan. Och ja... Joel Kinnaman. Man kan inte annat än att vara lite småkär i honom.

2016-04-22 @ 10:57:19
URL: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0