2 workouts

Jobbdagen har svischat iväg, började lugnt men fick ett akutärende
på eftermiddagen.. Typiskt. Men det mest akuta är ordnat och
imorgon ska jag fortsätta rodda ärendet. Förutom 8 timmars arbete
har jag även hunnit med 2 (!!) gympass idag. På lunchen blev
det ett ben/rumppass och efter jobbet körde jag 30 minuter cardio
och mage. Nöjd tjej!
 
 
Har nyss fått i mig middagen som blev thai-kycklinggryta med
fullkornsris. Yummie så gott! Satt riktigt bra i magen efter
mina gympass. Nu ska jag se färdigt det sista av Halvåtta hos
mig och sedan får jag se vad som händer. En lugn kväll i soffan
blir det i alla fall!
Vad pysslar ni med ikväll?
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ååh det där ser så gott ut! Ska också kolla på halv åtta hos mig nu, fast på tv4play :D

2016-04-14 @ 19:57:06
URL: http://carolines.for.me/
Postat av: Anonym

Okej det var bra pris få hoppas jag hittar något som faller i min smak.
Är tightsen tajta i storleken eller är det normal storlek?

Ja så nu får jag inte stressa upp mig med jobbet utan få jobba i min egen takt

Aha okej det kan ställa till det med magen

2016-04-14 @ 20:18:55
Postat av: Petra

Det krånglade med kommentaren innan

2016-04-14 @ 20:20:12
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Japp skall söka det, så får jag hoppas det känns bra om man blir kallad till intervju, sen får man ju bestämma sig efter det. Yjänsten är på 100% och jag vill bara jobba 75%, så det är ju lite så vad de tänker om det.

Hoppas de nappar på din ansökan med. :)

Ja, det är de kanalerna jag med hoppar mellan, iaf i bilen

2016-04-14 @ 20:41:33
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se



Jag vet, visst är det en härlig kalender? Så fin med ljusa färger och massor av målarboksinslag. Jag har också en vuxenmålarbok, men jag tog den till skolan och alla barnen äääälskar att sitta och fylla i den :)

Det blev samma för oss, plusgraderna hann krypa fram med solskenet igår, var riktigt nervös när jag vaknade att vintern skulle återvända. Men inte igår :D

Så härligt att trots en intensiv jobbdag komma iväg på något som du älskar så mycket :D Min torsdag blev lugn och lat... jag tycker inte så mycket om torsdagar och kommer aldrig riktigt igång då :)

2016-04-15 @ 05:52:11
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0