Tisdag

 
Efter en hel dag med shopping i Göteborg igår var jag helt slut.
Vi kom dit vid 10 och startade med kaffe på Espresso House innan
det blev över sex timmars shopping och restaurangbesök. Bilder
på gårdagens köp kommer under dagen!
 

Min sista sjukskrivningsdag på heltid är här och jag startade
morgonen redan vid 06-tiden. Begav mig direkt till gymmet för att
köra cardio och ett arm/ryggpass, två timmar senare var jag klar
och genomsvettig, haha. Proteinshaken är uppdrucken och
nu ska frukost i magen innan det är dags att tvätta massa kläder.
Sen ska vi även ta en tur till ICA Maxi för att handla mat. Fullt upp!
Eftermiddagen och kvällen blir däremot lugn, ska förbereda mig inför
morgondagen då jag ska återgå till jobbet.
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Sex timmar?! Hade jag aldrig orkat, haha. Hoppas det går bra imorgon nu då!

2015-09-29 @ 15:26:40
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0