Onsdag

 
Imorse när jag vaknade strax efter klockan 06 var det riktigt lätt
att kliva upp trots att det var så tidigt. Den här onsdagen bjuder
nämligen på mycket roligheter! Imorse fick jag sällskap på
gymmet av mamma, hon ville följa med och se hur det ser ut där.
Körde 1½ timmes arm/ryggpass innan vi begav oss hemåt igen.
 

Om ett tag ska vi åka till Knalleland och shoppa, sen vid 14-tiden
ska vi till jobbet och ha avtackningsfika för fina Emma. Blir roligt
att se kollegorna igen. Ska även förbi till Gymgrossisten och
hämta 10 portioner av ett supergott proteinpulver som personalen
skulle fixa till mig igår. De är verkligen supersnälla som ger mig
x-antal portioner istället för att jag måste köpa en hel påse på
2,3 kg. Gårdagens köp från Gymgrossisten visar jag i eftermiddag,
det blev
en hel del! På hemvägen ska jag även hämta ut mitt paket
från Proteinbolaget. Tror det kommer bli en rolig onsdag, men nu
måste vi mätta magen med lite frukost så vi orkar med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0