Måndag

 
Måndagmorgon, min födelsedag (!) och jag ska arbeta för första
gången sedan jag blev sjukskriven i mitten av augusti. Denna vecka
är jag sjukskriven 50 % så kommer jobba halvtid, alltså 2 ½ dagar
istället för 5. Det är blandade känslor inför denna dag. Det ska bli kul
att träffa kollegorna men samtidigt finns ångesten och oron. Jag vet
inte om jag är redo ännu, kommer jag klara av det eller behövs mer
tid? Det vet jag inte utan det får jag se när jag varit på jobbet. Med mig
till jobbet har jag i alla fall fika eftersom jag fyller år. Senare ikväll
ska jag köra ett axel/ryggpass på jobbet, kommer vara välbehövligt då
det är terapi för mig, det kan nog behövas såhär första arbetsdagen.

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Oj, helt missat att du har varit sjukskriven. Får man fråga varför? Hoppas det går bra idag och grattis på födelsedagen :)

2015-09-14 @ 09:10:01
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Caroline

Grattis på födelsedagen och lycka till idag! :)

2015-09-14 @ 09:48:54
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0