Måndag

 
Idag är inte vilken måndag som helst, för idag kommer mamma hit!
Redan strax efter 06 var jag på gymmet redo för att beta av ett arm/
ryggpass och 1 timme cardio. Det var lika jobbigt som det låter!
Men nu efteråt känns det väldigt skönt. Provade ett nytt proteinpulver
efter passet som jag fick gratis av bästa Gymgrossisten, det var
sinnessjukt gott! Krämigare konsistens och smakade precis
som chokladmilkshake. Mums! Proteinshaken är uppdrucken, kvargen
är i magen och jag är nyduschad så nu vankas det frukost. Sen ska
jag fixa inför att mamma kommer vid 15-tiden. Ska bli så kul!
Hoppas ni får en bra måndag för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0