Lördag

 
Det var ingen vidare uppdatering här igår, jag hade fullt upp med
roligheter. Var på den årliga höstmarknaden och handlade nötter,
snacks och popcornkrydda, sen köpte jag även en sport-bh på H&M.
Vi åt lunchbuffé på grekiska restaurangen och kvällen spenderades
hos fina Melissa.
 
 
 
Den här lördagen kickade jag igång redan 06.00 för att genomföra
ett tidigt gympass. Idag blev det armar/rygg och cardio, så härligt
och mycket energi efter gårdagens vilodag och godsaker. Jag har
just kommit ut ur duschen och ska strax äta en smarrig frukost.
Vi har inga planer för dagen utan jag kommer ta det lugnt i soffan
framför någon bra film/serie. Myspys.
Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Johanna Marie.se

Åååh va gött de såg ut!
Ska försöka dra mig till gymmet denna veckan, haft uppehåll en vecka :/

2015-09-26 @ 13:41:37
URL: http://johannamarie.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0