Lördag

 
Det må vara helg och många sover extra länge idag men inte
denna donnan. Redan 06.45 stod jag i köket och blandade mina
aminosyror och proteinpulver redo för gymmet. Och jäklar vilket
pass det blev! Rev av ett ordentligt arm/ryggpass och 50 minuters
cardio så nu kan jag ta det lugnt och vila resten av dagen med gott
samvete. Hade tänkt städa idag men fick ett städryck igår och gjorde
det då istället, vilket betyder att jag inte har några måsten idag.
Därför kommer jag ägna denna lördag till bokläsning och serietittande,
myspys. Men innan jag sjunker in i en kriminalroman är det dags att
fylla på mina depåer med frukost.
Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0