Fredag

 
Godmorgon fredag! Nu får man säga att hösten är här på riktigt.
Igårkväll var det ett himla regnväder och imorse när jag gick till
gymmet var det riktigt kyligt ute. På gymmet blev det 1 timmes
intervaller på löpbandet följt av ett magpass. Fredagsfys före
fredagsmys! Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en skål yoghurt/
kvarg med fruktsallad, äggmacka och en stor mugg kaffe. Yummie!
Sen blir det en mysig hemmadag i soffan framför Pretty Little Liars.
Älskar den serien och har börjat se den från början nu.
Hur spenderar ni er fredag?

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Låter härligt :) Älskar att hösten är på intåg!

2015-09-04 @ 09:48:52
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Carolina Thoor

Jag spenderar fredagen hemma i huset, väntar på att mina familjemedlemmar slutar sitt jobb. Sedan ska jag nog tvinga mina föräldrar att se någon bra film med mig. Sedan väntar jag självklart på att dagen höjdpunkt har kommit till skott - att Niclas ringer mig på kvällskvisten. Längtar!

Sv; okej, det lät ju jätte gott med en sådan frukost! Min frukost var inte så dålig den heller :D
Jaså? Jag har faktiskt aldrig sätt ppl faktiskt, inte från början i alla fall. Bara då vissa avsnitt gått på 5:an om jag minns rätt. Men själv började jag igår med att se om min favorit teve serier - the originals. Jag älskar den och the vampire diaries, dem serierna får mig alltid att tänka på annat och kunna må bra! :)

Haha okej, ja men det är väl bättre än ingenting :) själv är det under 70 så tar jag alltid nya lotter. Men har ju varit som sagt då jag tagit 5 nya lotter då jag vann 150kr... Det ångrar jag stort nu dock!

Haha ja, man undrar ju egentligen varför ja. Men jag måste nästan sluta med så mycket socker och fett, det är inte ett dugg bra! :/ men har lovat mig att den 14 september (då kan jag äta mig gott medan Niclas är borta och njuta av min födelsedag) så ska jag försöka komma in i en rutin! :)

2015-09-04 @ 09:52:17
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack så mycket det är inget vidare att må så här. Få hoppas jag mår bättre under dagen så jag kan duscha mig. Ja skönt att ligga i sängen och gosa.
Okej vad duktig du är skönt med en slapp dag.
Hoppas du får en bra fredag

2015-09-04 @ 11:46:49
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Erica

Lät hur mys som helst med hemmadag i soffan ju! =)

2015-09-04 @ 12:52:23
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Sara

Jag älskar den serien, så otroligt bra :) Idag har jag pausat allt pluggande och bara bakat :) Avkopplande och skönt :) Ha en underbar helg. Kram

2015-09-04 @ 23:36:13
URL: http://www.baakochmaat.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0