Fredag

Fredag!
Ja så var fredagen här och jag har redan varit på gymmet och
avverkat ett biceps/tricepspass samt 20 minuters löpning.
Idag blev det en lite extra tidig uppstigning för att jag skulle hinna
med ett gympass utan att behöva stressa eftersom jag ska iväg sen.
Det var inga problem att kliva upp, jag är ju morgonpigg och när ett
armpass på gymmet väntar är det aldrig svårt att kliva upp. Vid
lunchtid ska jag iväg på ett möte hos mitt fackförbund tillsammans
med några kollegor. Vet inte vad som ska tas upp, men vet att vi ska
få kycklingsallad i alla fall, haha. Får se om jag går runt på stan
en sväng efter mötet när jag ändå är där. Men nu är det dags att inta
denna ↓ frukost och sen göra mig iordning för mötet.
Hoppas ni får en bra fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Låter som om du kommer att få en bra dag! Jag själv kommer ta det lugnt, städa upp lite och sedan kommer jag att kolla på tre avsnitt av idol tillsammans med min kille och umgås med honom då han kom hem igår. Super härligt! :D

Sv; ja, visst känner man sig fräsch! Jag älskar min nya frisyr! Tackar :D

Okej, ja det lät som om du också fått en bra torsdag ju! Haha, ja det var verkligen en nostalgi att vara på pappas jobb, speciellt då han berättade för kollegorna att han hade dottern på jobbet idag - jag kände mig som en fem åring som inte kunde vara ensam hemma xD

2015-09-11 @ 10:09:04
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Skogsraah ☾

Så härligt med fredag :D

2015-09-11 @ 11:40:52
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Mizca

Svar: Du får också kolla på playen nu efteråt som jag :) Hehe!

Ja, precis. Iofs gillar jag inte massa snö men hade vart kul att få uppleva en riktig vinter. Här i söder har vi ju snö och vinter men tror inte vi kan jämföra hahahahaha =)

Jo... det är Ikea folk förknippar med Älmhult.
När jag flyttade hit för 3 år sen och jag nämnde att jag bodde här fick jag alltid frågan: Så du jobbar på Ikea!! Hahahaha!
nej, man kan faktiskt jobba på andra ställen även om man bor här svarar jag =)

2015-09-11 @ 12:20:16
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0