Varberg

 
Whoop whoop, nu har jag helg! Är ledig imorgon så jag ska
strax bege mig till centralstation för att åka iväg till finisen och
spendera helgen där. Underbart att få fyra dagar tillsammans!


Vet inte riktigt vad som händer i helgen, har inga stora planer
i alla fall. Ikväll blir det god mat och mys i massor, imorgon hoppas
jag få en rundtur i Varberg eftersom jag inte har varit där tidigare.
Sen får vi se vad som händer. Kanske blir ett gympass tillsammans,
det är så kul att vi delar gymintresset! Men nu är det dags att
röra på sig så jag inte missar tåget. Varberg, here I come!
Kommer inte vara aktiv här under helgen utan följ mig på Instagram
istället om ni vill veta vad vi pysslar med i helgen!
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad skönt att börja helgen redan, ha så kul! :)

sv. Åh ska du flytta till ny lägenhet? Vad skoj :)

2015-10-22 @ 16:55:26
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Petra

vad skönjt att höra att det gick bra på läkarbesöket och blodtrycket hoppas blodproverna vissa bra tecken med

ja det tycke jag verkligen du ska göra.

dom böckerna ärt också bra av dessa författare du nämner

varsågod vad härligt att höra.tack så mycket

2015-10-22 @ 17:05:57
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: JoJo

vad härligt att ni kommer få fyra dagar tillsammans! :D varberg är fint! speciellt på sommaren ^^

sv; hihi tack fina vän! :) försöker så gott jag kan. tyvärr har det inte hunnit blivit nå gym denna vecka :( och kommer inte hinna det i början på nästa vecka heller då jag har lite andra saker inbokade efter jobbet. men får köra på cardio hemma. är bättre än ingenting :P ja det är riktigt skönt att börja dagen, speciellt helgerna med träning! :) kul att j kom och överraskade dig i fredags! :D
jag vet att den butiken i alla fall säljer den där chokladsåsen som du har. den tror jag att jag ska köpa hem i alla fall :) haha oj! ja då har du ju en del proteinpulver hemma. du klarar dig nog ett tag på det ;)

haha då är vi raka motsatsen till varandra. jag älskar att köpa skor och äger över 65 par xD

åh trist att du inte får julledigt varje år :/ det får jag. i alla fall dom röda dagarna. får se om jag får ihop två veckors ledighet kring jul i år som jag brukar kunna få. jag hoppas det i alla fall. kul att din mamma kommer ner till dig under jul :) jag håller tummarna att du och j håller ihop då också så du kan få fira jul med honom och hans familj :)

2015-10-22 @ 18:26:36
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0