Torsdag

 
Först och främst, tack för kommentarerna kring gårdagens nyhet!
Jag har vetat om detta med jobbet och flytten några dagar men
ville inte gå ut med nyheten förrän allt var färdigt, Nu är det en hel
del att fixa med inför flytten, minns hur mycket jobb det var när jag
flyttade från Umeå hit till Borås.. Tur att mamma kommer hit 17/12
och hjälper mig med flyttpackningen.
 

Förutom att mycket av gårdagen kretsade kring flytten och jobbet
var jag även till vårdcentralen gällande min sjukskrivning. Är fortsatt
sjukskriven 50% till november, sen ska jag försöka jobba 75%. Så
idag väntar fyra timmars arbete igen och jag kommer ha fullt upp.
Ska strax mätta magen med en ordentlig frukost och kaffe, det
behövs efter morgonens gympass och inför arbetsdagen.
Men först ska jag posta iväg uppsägningskontraktet av lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mums =)
Nej, jag blev typ chockad.. från vår lilla ica här liksom :P

2015-10-15 @ 10:51:09
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: Carolina Thoor

Skönt att det trappas uppåt med 50, 75 med mera :)

Sv; varsågod! Jag hoppas du kommer att trivas, vilket jag har märkt att du kommer att göra :D
Men en annan sak jag tänkte på var hur går det med din kille du är på G med då? :/

Samma här. Ställer heller aldrig alarm även ifall jag vaknar med Niclas eller inte. Kan bara sova till max 9.00 på morgonen ^^,

2015-10-15 @ 11:15:23
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Skönt med fortsatt sjukskrivning. Men du satsar på att vara tillbaka 100 % innan du flyttar? :) Men sen får man ju se hur det blir, som sagt en dag i taget :)
SV: Haha jaa det var såå mycket gott!!! =) Smartieskakorna blev verkligen galet goda :) . Vi hade ett trevligt kalas och jag tror Miranda blev mycket mer än nöjd :D .

Alltså jaa jag förstår det! Så himla roligt :) Skönt nu att komma närmre släkten / mamma :) . Jo jag minns att du har bott där! Kul att återvända! =)

2015-10-15 @ 11:20:11
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0