Tisdag

 
Gårdagen svischade iväg tycker jag. Fast jag hann med en del:
en förmiddag på jobbet, ett 2 timmars gympass, matlagning och
handling. "Råkade" visst få med mig hem 1,3 kg godis också, haha!
Farligt när ICA sänker priset på godiset, men då har vi så det räcker
och blir över denna helg.


Den här tisdagen blir ungefär som gårdagen fast utan godis och
handling. Jag startade morgonen med ett gympass, var otaggad på
cardio men lyckades få ihop 20 minuters intervaller och sen brände
jag av ett benpass. Strax ska frukosten i magen och sen väntar
en eftermiddag på jobbet. Skulle även behöva fortsätta rensa här
hemma, finns en hel del att göra men har ingen ork eller lust just nu..
Hoppas ni får en fin tisdag!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Låter som om du har fått en jätte bra måndag och låter som om du kommer att få en jätte bra tisdag! Hoppas att det går bra på jobbet idag :)

Sv; ja, det håller jag med om!

Ja, hans barndomskompisar är underbara. Vi har varit på en roadtrip i somras och sedan umgås vi lite då och då. Niclas är rätt dålig på att umgås med sina vänner om jag ska vara ärlig. Så ibland hänger han med, ibland gör han inte det. Lite olika :)

Det hoppas jag med! Jo, jag har pratat lite med honom om det. Eftersom att detta var första gången och jag är nästan 100% säker på att detta inte kommer att hända igen, så vill jag inte berätta allt på en gång. Skulle detta kaos ske igen, så skulle jag absolut berätta på en gång! :)

2015-10-20 @ 08:48:18
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; skönt! :) själv så ska jag ta det lugnt. Niclas slutar redan vid 12.00 idag och planer finns det på att åka till ett centrum och kolla på en hatt till mig bland annat. Men vi får se lite hur jag och Niclas känner inför det :) annars blir det bara en lugn dag hemma! :) lite mer städning ska jag hinna med! :)

Jadå, tack för att du lyssnade eller hur man ska säga :)

2015-10-20 @ 09:00:21
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som att du hade en bra måndag, hoppas tisdagen också blir det ;)

2015-10-20 @ 10:24:31
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Mamma Malin

Haha, det var inte dåligt med godis ;)

SV: Vi äter ju LCHF ;)

2015-10-20 @ 11:53:42
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Petra

sv aha okej skönt med en lugn kväll.

ja det är vidrigt skönt för dig att slippa mensen
oj vad jobbigt du hade det mens skönt att du slipper det nu

2015-10-20 @ 13:31:32
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0