Tisdag

 
Tidigare har jag inte varit ett fan av hösten utan har tyckt att det
är en jobbig och tråkig årstid då det är så mörkt ute. Men igår
promenerade jag i stadsparken medan jag väntade på att uträtta
ett ärende och då insåg jag hur fint det faktiskt är med hösten
och alla röda/orangea löv. Se bara på bilden!
 
Det märks att hösten är här, inte bara genom löven som ligger på
marken utan även temperaturen har sjunkit rejält. Ingen värme när
jag går till jobbet på morgonen. Snart är det dags att bege mig ut
igen då en förmiddag på jobbet väntar, men innan det ska en ägg-
macka i magen. Efter jobbet ska jag köra ett biceps/tricepspass,
då träningsvärken i armarna är borta. Sen måste jag ta itu med
saker här hemma såsom städning, inte lika kul..
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Jag tycker hösten är en väldigt vacker årstid. :-)

2015-10-27 @ 06:54:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin bild =) Ja, med all rätt. Svulla vid jul och nyår och bli fit till sommaren, hahahha =)

2015-10-27 @ 07:02:57
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: Carolina Thoor

Ja, men visst är det fint med hösten! Uppskattar heller inte kylan eller mörkret, men allt annat är så himla vackert med hösten! :D

Sv; ja, det ska bli jätte skönt att få vara ledig idag. Jag fasade imorse att jobbet skulle ringa, men hade tur och fick en ledig dag idag! Ska bli så skönt med all planering jag och killen har idag :D

Nej, jag vet. Migrän är ju rena rama helsike. Men ja, skulle inte förvåna mig om jag hade det om man säger så :P

Nja, jag jobbar troligtvis lite i veckan. Annars har vi småplaneringar hit och dit. Inga stora saker då jag måste vara i Stockholm :)

2015-10-27 @ 08:20:55
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0