Onsdag

 
Nu är rensningen och packandet inför flytten igång!
Igårkväll packade jag den första lådan och rensade ut en del saker.
Skönt att börja i tid, då slipper jag stressa under jul och nyår då
jag samtidigt ska jobba heltid.


Imorse vaknade jag redan 05.20 så tog till vara på den tidiga
morgonen och begav mig till gymmet för ett pass. Har sjuk tränings-
värk från gårdagens benpass men fick ändå ihop 35 minuter cardio
och sen brände jag av ett arm/ryggpass. Svettigt värre och jag ville
dö några gånger under passet men nu efteråt är det skönt! Vid 12 väntar
jobb och uppföljningsmöte. Under kvällen ska jag försöka rensa här
hemma och packa väskan inför imorgon då jag åker till finisen.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad härligt det låter med hård träning och vilka snygga muskler du har fått! Kram

2015-10-21 @ 12:33:59
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Liborius

sv. jaha är du tillsammans med en varbergare?:) Kanske att man vet vem det är;) Det stämmer att jag är ifrån Varberg! Bor inte där just nu men har lägenhet därnere också:)

2015-10-21 @ 14:55:37
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0