Oktober

 
Herregud tänk att det redan är 1 oktober! Kan ni förstå att det
bara är två månader kvar till december och advent? Helt sjukt!
Det här året har verkligen rusat iväg, men ska jag vara ärlig så
längtar jag faktiskt efter december, hihi. Tycker det är en mysig
månad med alla julförberedelser och advent. Men än är vi inte
där, först ska vi ta oss igenom denna månad och en till. Har ni
några planer för oktober? Jag har faktiskt inget särskilt planerat
för månaden. Mamma är här till den 12:e så jag kommer umgås
med henne. Sen blir det att jobba och gymma som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Älskar också december. Två årsdagen där, advent, allt pyssel och julbakande, sedan julafton och nyår. Nej, december är nog klart min favorit månad! Den och september :D

Sv; kul att du fortfarande håller på med listan :D

Okej, tråkigt :/ ja, men jag gjorde inte heller det så mycket. Nu gör jag det bara mer och mer :D

Precis. Det är alltid mysigt att gå förbi en meningsfull plats eller minnesfull! Så himla underbart :D

Jo tack, min onsdag var jätte bra. Hoppas din onsdag har varit bra igår och att din torsdag blir bra idag! :D

2015-10-01 @ 13:35:00
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag längtar minsann också efter december, mysigaste månaden på året :)

2015-10-01 @ 16:05:36
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: anniepiie

oj, har inte tänkt att det bara är 2 månader kvar till dec. :O Helt sjukt va tiden går fort.. :) SV: Jaa, känns som att man alltid är så himla nära och få bingo. Får ju typ alla nummer utom det man vill ha. :P haha

2015-10-01 @ 19:43:44
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0