Måndag

 
Godmorgon måndag och en kortare arbetsvecka! Trots att det
är måndag och helgen är slut så vaknade jag upp med ett bra humör.
Kanske beror på att det är en kortare arbetsvecka som väntar mig
eftersom jag är ledig på fredag, samt att jag får se finisen på torsdag
och ska spendera hela helgen med honom. En tredje sak som
bidrar till mitt goda humör är att vi under morgonens möte på jobbet
kommer bli bjudna på frukost, gottigt!


Idag ska jag alltså jobba förmiddag och det känns så skönt. Jag mår
mycket bättre av att jobba förmiddagar. Koncentrationen, minnet,
energin osv är bättre då, när jag jobbar eftermiddagar är jag slut
redan vid 14-tiden.. Senare idag är det gymtime som gäller, så taggad
på ett arm/ryggpass. Resten av dagen är faktiskt oplanerad, idag
finns ingen ork till att rensa bland saker utan en lugn kväll blir det!
Hoppas ni får en bra start på veckan.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Jag föredrar också att jobba förmiddag då jag upplever samma sak! Kram

2015-10-19 @ 07:17:07
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Mamma Malin

Många bra saker på en gång, härligt! Förstår att du längtar till helgen då ;)

2015-10-19 @ 09:19:46
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Carolina Thoor

Skönt att du känner att det är skönt att det är måndag idag! Låter som om du kommer att få en bra måndag idag :)
Själv har jag små ångest. Jag är om jag ska vara ärlig, lite orolig inför att Niclas har höstlov nästa vecka. Då kommer säkert hans vänner vilja gå ut på fredag och min kille kanske inte vill säga nej. Gillar inte då han går ut för att jag får aldrig följa med utan sitter hemma och bara väntar! :( så jag hoppas att det inte händer. Jag vet, säkert jätte löjlig men kände att jag ville skriva ut det till någon ^^, jag hoppas att den slutar och att jag bara kan leva i nuet ^^, för att Niclas har inte sagt något och han brukar aldrig följa med sina vänner ut från skolan eftersom att dem inte riktigt är hans vänner som han gärna vill umgås med efter skoltid. Dem själva kan gå ut ganska ofta, men Niclas har bara följt med två gånger under två års tid då vi varit tillsammans. Så det känns skönt, men ändå är jag orolig? Undrar varför :( tror att det kan vara så att i en månads tid lovade Niclas att han skulle följa med mig ut och fira min kusin förra lördagen, men hans kompisar planerade något på lördagen och Niclas umgicks med dem hellre då. Och umgicks på kalaset i en timme ^^, jag vart väldigt besviken då. Plus att det kom så spontant och jag gillar inte det :( sedan sov han borta vilket jag heller inte tycker om så kan vara det ^^, att jag blev så besviken :P

Sv; kul att du gillade svaren! Ja, men gör en frågestund du :)

Låter bra! Önskar att jag kunde ta mig ut och träna jag med haha :D

Ja, men precis. Jag och min kille bor tillsammans, men vi har ingen egen lägenhet. Oftast bor vi hos mina föräldrar, men sker att vi sover hos hans pappa en halv vecka någon gång och någon helg eller liknande hos hans mamma :)

2015-10-19 @ 10:15:27
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0