Måndag

 
Måndag innebär ny vecka och nya möjligheter! Så är det bokstavligt
talat för mig denna vecka, haha. Efter en helg med massa onyttigheter
och ingen träning sedan onsdag på grund av halsont är det nu dags
att ta tag i kosten och träningen igen! Ni kan ju gissa vilken tränings-
abstinens jag har eftersom jag inte har kunnat träna sen onsdag..
Men nu är det halsonda borta och jag kan träna igen, back on track!
 
 
Förmiddagen ska jag spendera på jobbet, sen hinner jag umgås
med mamma någon timme innan hon åker hem till norr vid 15.30.
Känns sjukt att det redan gått tre veckor, tycker det var nyss hon
kom hit! Tråkigt att hon åker.. Jag kommer sakna henne men om
10 veckor kommer hon hit igen för att fira jul med mig. När hon
åker till flygplatsen ska jag gå till gymmet och genomföra ett arm/
ryggpass. Min träningsabstinens är enorm nu, haha!
Hur startar ni er vecka?

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Haha det är samma här och idag blir det också gymmet för min del. Vad fin du är! Kram

2015-10-12 @ 06:38:03
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Mamma Malin

Åh, tråkigt att hon ska åka men 10 veckor går fort ;)

2015-10-12 @ 10:05:58
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Bara att ta tag i tr igen, vilket jag vet att du gör. Vila, planerad som oplanerad gör susen, kram fr Åland..

2015-10-12 @ 13:52:26
URL: http://www.joakimramqvisthallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0