Lördag

 
Whoop whoop, äntligen lördag! Har sett framemot den här dagen
hela veckan! Jag har just druckit upp det sista av proteinshaken
efter att ha genomfört ett effektivt och svettigt arm/ryggpass på
gymmet. En bra start på lördagen och bättre kommer dagen bli!
Det vankas nämligen bio (The Martian) och restaurangbesök under
eftermiddagen och kvällen, hihi. Ska bli riktigt roligt och mysigt.
Nu måste jag lägga i en högre växel så jag hinner med dusch,
frukost och massa fix innan det är dags att bege sig ut.
Ha en bra lördag för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Vilken härlig lördag! Det förtjänar verkligen du <3 Hoppas ni får det underbart sen :D .
SV: De är 8 och 10 :) Så idag ska vi baka lite (inför kanelbullens dag imorgon) och sen får vi se. Vädret är ju inte det bästa..

2015-10-03 @ 10:33:16
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: JoJo

men du, det låter ju som att du kommer ha en helmysig lördag ju :D är det du och mamsen som ska på bio och äta ute? ^^,

sv; jaa visst är det? kul att du håller med om det! :D

jo kan tänka mig att det är svårt att hinna med allt på 4 h. men ska hon ha nån mer introduktion i veckan som kommer? skönt ändå att det går bra på jobbet med dom arbetssysslor som du gör nu. håller tummarna att du kommer klara av att jobba 100% sen från den 15e :)

ja verkligen! :D blir lättare att träna då ju när man har nån med sig och man kan peppa varandra :D kul att armar/rygg är det du tycker bäst om :D får se vad jag kommer gilla bäst sen när vi har kört igenom alla muskelgrupper. :)

haha okej xD ja men kul att du tänker åka dit oftare nu. det tycker jag att du gör helt rätt i gumman! :D oj, men då är borås en stor stad ju. typ dubbelt så stor som falun xD haha!

2015-10-03 @ 10:43:53
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Carolina Thoor

Åh den biofilmen vill jag också se! Jag hoppas killen vill se den med mig någon helg. Eftersom att jag ville se den idag jag med, men killen är super negativ och vill bara vara hemma idag :(

Sv; ja, det var en bra fredag. Hoppas du också fick en bra fredag :)

Tack ska du ha, det hoppas jag också på. Hoppas du också kommer att få en bra lördag, som det låter som om du kommer att få! :D

2015-10-03 @ 10:53:38
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; okej, var det din mamma som ville se den? :D
Haha nej, jag kommer inte att kunna övertala honom. Idag ska han bara spela tv-spel och ta det lugnt. Försökte övertala honom till att ta en promenad ned till vår ICA som ligger en fem minuter bort, men det ville han inte! :(

Nej, det blir väl ingenting gjort för min del haha. Kanske får spela lite tv-spel om jag har tur. Annars hade jag sätt fram emot att få baka, men om inte mina föräldrar ska handla går det inte med det heller :P så vi får se lite hur min dag blir! :)

2015-10-03 @ 11:00:31
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

duktig du är.
hoppas du får en fantastik fin lördag och mysig kväll.
mysigt med bio.

Okej jag förstår själv saknar jag Alaska med vit choklad den var min favorit synd att den inte finns längre snyft :(

ja provade den i somras och den var god

det ska bli trevligt.

2015-10-03 @ 11:10:00
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

SV: Kan tänka mig det ja:D . Gud vad kul att höra! Är det en typisk Mia-snubbe? ;) ;D . Jag älskar bullar men min syster ville ha med vanilj i så det fick det bli och även lite citron, så fräscht och gott :)
Och även lite annat :D .
Ja det var inte så kallt som jag trodde ute så vi var och rastade dem i skateparken förut ;) Nu ska vi ut och fara lite och bjussa farföräldrarna på fika=)
Japp min äldsta brorsa är 14! Han är dock på konfaläger :D

2015-10-03 @ 16:18:58
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0