Lördag

 
 
Alltså vilken fredag jag hade igår! Var inställd på att ha en tråkig
kväll eftersom finisen skulle jobba, men när jag var påväg hem från
jobbet vid 16 skickade han ett överrasknings-sms att han skulle
komma hit vid 18-tiden. Förstår ni hur glad och överraskad jag
blev?
Han är verkligen världens bästa! Så igår blev en riktig
myskväll med hjärtat, hemgjord pizza, Idol och naturgodis. Mys!
 

Idag vid 12-tiden lämnade jag av honom på centralstationen då
han var tvungen att åka hem eftersom han jobbar ikväll. Saknar
honom redan massor men på torsdag ses vi igen! Efter att jag
vinkat av finisen klämde jag in ett armpass på gymmet innan det
var dags för tvättstugan klockan 14. Så eftermiddagen har gått till
tvättande och även lite rensning av saker inför flytten. Nu ska jag
dock ta det lugnt resten av kvällen, känner mig helt slut, haha.

Kommentarer
Postat av: Petra

mysigt

ja det är svårt att komma på vad man vill ha i julklapp.

få se vad jag önskar mig i julklapp och i födelsedagspresent

aha okej

2015-10-17 @ 19:29:43
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Vilken härlig kväll du fick då :D . Härlig överraskning!! =)
SV: Jaa så gulligt verkligen! . Vilken mysig kväll ni fick :) .
Ja jag får känna efter hur mycket jag orkar med haha, måste ju lägga plugget i förhand men vill ju ändå jobba och få pengarna..
Jag tror det kommer bli toppen för dig att få flytta upp dit, börja nytt jobb och allt! En rolig nystart :) Hoppas din mamma tycker det är en bra lägenhet och att den blir bra för dig :) .
Jaa det vill jag med!! :D Jätteroligt verkligen att ha hittat en så bra vän över datorn som man verkligen hållt fast vid =) Kram vännen!

2015-10-17 @ 21:17:34
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

okej hoppas du får det du önskar dig

ja det var riktigt gott mysigt

2015-10-17 @ 21:40:02
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Bor ni långt ifrån varandra? Tänkte på att ni inte kommer att kunna ses förens på torsdag och att du lämnade av honom vid centralstationen? :)

Sv; ja, men det tycker jag också. Det har blivit en hel del nu under denna vecka haha xD fyra sammanlagt denna vecka tror jag xD

Ja, super gott! Kanske blir kinesiskt någon dag snart :D

Denna lördags kväll umgås jag med familjen. Vad gör du själv denna lördagskväll? :)

2015-10-17 @ 22:35:00
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad mysigt det lät =) Kul att bli överraskad. Vi bakade en kall citronpaj och morotskaka =)

2015-10-18 @ 09:10:06
URL: http://elinbjorkander.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0