Fredag

 
Whoop whoop, äntligen fredag! Startade dagen på bästa sätt
med ett cardio- och magpass på gymmet. Fick nyss ett bra
telefonsamtal, en hyresvärd i Kalix ringde och erbjöd mig
lägenhet! Så under nästa vecka ska mamma titta på den
till mig. Känns toppen! Nu ska jag borsta håret och sen vankas
fredagsfrukost med både äggmacka, kaffe och yoghurt med musli.
Älskar frukost! Ikväll har jag inga planer alls.. Finisen jobbar
hela helgen så jag ska ta itu med lite papper och sånt inför flytten.
Men nu ska frukosten ner i magen!
Trevlig fredag på er finisar!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Vad snällt av din mamma att hjälpa till och kul att du ska få lägenheten! :D

Sv; tack ska du ha :D

Ja, men precis. Jag tar grymt mycket mindre än vad andra gör, men jag tar ju så mycket som jag kan äta. Slippa slänga. Men jag är nöjd över grekisk buffé även ifall jag tycker om kinesisk buffé bättre! ;)

Jo jag förstår. I värsta fall får ni väl ha ett distansförhållande om det blir aktuellt. Men hoppas att han kan ge med sig lite för kärlekensskull. Det har ju inte pågått så länge men det är ju ett tag kvar :)

2015-10-16 @ 09:19:39
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Mamma Malin

Åh, härligt att saker och ting verkar lösa sig så bra. Hoppas lägenheten är fin också!

2015-10-16 @ 09:53:03
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Skogsraah ☾

Härligt :)

2015-10-16 @ 11:20:58
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Caroline

Du är så duktig! Och va härligt med lägenhet! Hoppas den är topppen! :D Håller med om att det ska bli jätteskönt med helg :)

Hoppas din blir super :)

Sv; haha nu när du skriver det så håller jag med om att det är lite likt pytt i panna :D

2015-10-16 @ 11:44:06
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: NICOLE

Skönt med en lugn helg :) Jag har en hel del jag ska hitta på, kombinerat med plugg... puh :) Idag frågade de dessutom på jobbet ifall jag kan gå upp i %, får se hur länge det funkar med 100 % studier också! Haha :)
SV: Skönt när man hittar något som passar sitt hår :) .
Tänk vad skönt ändå att få börja i Kalix sen! Visst att du kommer ha att göra men det blir nog på ett helt annat vis, tacksamt just nu förstår jag =) . Skönt att du nu även fått bostadserbjudande! Är det lätt där uppe? :) .
Haha ja! Vi har skrivit vääääldigt länge nu :o Så himla roligt tycker jag :) . Trevlig helg vännen!

2015-10-16 @ 18:08:09
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0