Fredag

 
Finally friday! Som jag har längtat efter helgen och nu är den
här om några timmar! Igår blev det en ofrivillig vilodag från gymmet
då jag hade jätteont i halsen. Vaknade upp imorse med lika mycket
halsont så även idag måste jag avstå från gymmet. Tråkigt!
Men min fredag kommer bli väldigt bra ändå trots det halsonda!
Ska arbeta till 11.30 och sedan blir det att promenera hem och fixa
till sig för ikväll kommer finisen hit efter jobbet. Då vankas det
restaurangbesök och sedan blir det mys i soffan. Längtar!
Hur ser era fredagsplaner ut?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska äta på pizzahut med min fästman och våra två kompisar som också är ett par. Sen ska vi på bio =)

2015-10-09 @ 08:05:05
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: Carolina Thoor

Vad kul att ni ska på resturang, du och din kille idag :D är din mamma fortfarande kvar? :)

Sv; kul att du gillade min höstlista :)
Va? Är det sant?! Det visste inte jag :/ fan vad jobbigt haha!

Oj, denna tisdag jobbade jag så haha det var ett tag sedan vi hördes av ser jag. Men i tisdags arbetade jag ett kvällspass för första gången. Gick ju min första intro dag i tisdags och det gick jätte bra! Hoppas att din vecka har varit bra då vi inte har hörts vid och hoppas att du får en jätte bra fredag idag :D

2015-10-09 @ 09:21:13
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Cissi

Låter som en mysig fredag. Själv ska jag på underbarabarn mässan och sen blir det fredagsmys med familjen

2015-10-09 @ 10:12:55
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0