Fått lägenhet!

Nyheten är släppt på Instagram och Facebook, så nu släpper
jag den även här på bloggen: Jag har fått lägenhet i Kalix!
I måndags var mamma och min kusin och tittade på lägenheten åt
mig. Lite svårt att göra det själv när jag är 150 mil bort, haha.
De sa att lägenheten var jättefin och fräsch, och jag håller med
(har sett bilder som de skickat). Så i tisdags tackade jag ja till
lägenheten. Fastigheten är byggd 2008 och lägenheten är en 2:a
på 56,5 kvm. Det bästa med lägenheten är att den har både
golvvärme och diskmaskin, wiie! Läget är perfekt också, mitt
i stan och alldeles bredvid en park. Det roliga är att när jag bodde
i Kalix under gymnasietiden så bodde jag i princip tvärs över gatan,
bara några meter bort från detta hus, haha.
Nu längtar jag till början av januari så jag får flytta in!

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Åå men vad roligt! Grattis!

2015-10-24 @ 16:40:22
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0