1000 saker

 
 
Herregud, det är inte lite att göra när man ska flytta.. Jag har gjort
ett dokument på datorn där jag skrivit upp vad som ska göras och
vilka företag som ska kontaktas. Abonnemang ska avslutas och
påbörjas, adressändra, meddela företag om nya adressen etcetera.
Det är hur många telefonsamtal som helst att ringa! Igårkväll betade
jag av några stycken i alla fall och har nu ändrat folkbokföringsadress,
gjort eftersändning av post, kontaktat banken samt ordnat med elen.
Nu är det bara resten kvar.. Men det får bli ett senare projekt, nu är
jag en bit på vägen i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Jaa, det är verkligen en del! Vi har bott i 6 lägenheter i Borås sedan 2008 så vi har liksom vanan inne ;)

2015-10-28 @ 15:18:11
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0