Torsdag

 
Vilken lyx att ha sovmorgon på en torsdag! Idag jobbar jag
mellan 11-15 eftersom vi ska iväg på eftermiddagen och träffa
övriga biståndshandläggare i stan, så därför har jag sovmorgon.
Hade det varit en annan dag så hade jag gått till gymmet men
det är torsdag, och torsdag innebär vilodag för mig så jag sov
lite extra imorse med gott samvete. Klockan är inte ens 08.20
och jag har faktiskt redan varit på ICA Maxi och handlat. Skönt
att ha det bortgjort så kan jag gå hem direkt efter mötet på efter-
middagen. Nu ska jag avnjuta en mumsig frukost med äggmacka,
rostat surdegsbröd med ost och en stor mugg kaffe framför tv:n.
Lyxigt såhär en vanlig torsdag!
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Och jag trodde att jag var tidig haha! Jag brukar alltid klaga på att jag vaknar så tidigt med mera, men du kompenserar det bra med att vakna tidigt och vara igång tidigt haha ;) men skönt att sluta tre idag!

Sv; tack ska du ha! Nej, det är inte kul att vara sjuk. Men förhoppningsvis så är jag frisk till imorgon :)
Ja, det är mycket skönare att ha sällskap. Men så blir det inte alltid. Men Niclas ska dra vid 11 så vi har haft ganska mycket tid tillsammans idag och han kommer hem till senast fem så det är skönt det med! :D

Åh vad kul att du inte behöver gå så ofta då du har så bra tänder. Det måste verkligen ha ökat självförtroendet haha :D

Tack det fick jag. Fick se harry potter fem och mysa med pojkvännen så det var guld värt! Hoppas du fick en toppen onsdag kväll du med :) <3

2015-11-12 @ 10:22:17
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Skönt med en lugn och skön morgon :) Det har jag också haft då även jag börjar 11 idag :) Skönt!
SV: Ja det är släkt på mammas sida. Min mormor, flera mostrar och annan släkt bor ju kvar där :) Så det ska bli kul att träffa dem!
Haha nej fy den serien var inget för mig ;) Hoppas du får en härlig dag :D

2015-11-12 @ 10:33:01
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Cissi

Å vad skönt med sovmorgon och låter som en bra och effektiv start på dagen ;)

2015-11-12 @ 11:20:55
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Mamma Malin

Men åh, vad jag blev sugen på ägg- och kaviarmacka!

2015-11-12 @ 19:15:00
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0