Onsdag

 
Igår var en bra dag, både på jobbet och hemma. Koncentrationen
var med mig på jobbet och jag fick gjort en del, både samtal och
utredningar. Så skönt! Sen måste jag säga att det är rätt mysigt att
vara få på jobbet, igår var vi endast 7 stycken (med VPL-teamet) och
det var en lugn, mysig stämning. Att jag bjöd på pepparkaksmuffins
kanske också bidrog till stämningen, hihi. Idag ska jag ha med
rocky road som jag gjorde igår. Blev bara en liten sats på 150 gram
choklad men det räcker då vi är så få. Lite lyx ska vi ha när de andra
är på utvecklingsdagar och gottar sig med god mat, spa osv. Senare
under dagen väntar ett axel/ryggpass på gymmet och vad som
händer efter det är oklart. J kommer kanske förbi, får vi hoppas..
 
Ha en bra onsdag finisar!

Kommentarer
Postat av: Bambi

Vad härligt med mysig stämning på jobbet :D

svar: Vardagsmotionen finns ju där, men det får tyvärr inte hjärnspöken att försvinna. Nu är det ju inet så att jag får panik om jag går upp 2 kg eller så. Utan det är tanken på den övervikt jag hade som ger mig ångesten. Det är så skumt men jag jobbar på det i alla fall.

2015-11-25 @ 07:27:49
URL: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0