Måndag

 
 
Tre dagars ledighet är över och det är dags för en ny vecka. Sista
dagen i november, tänk att det redan är december och årets mysigaste
månad imorgon!
 
Den här veckan har jag rätt mycket inbokat så det var bra med en
lugn helg, nu är mina batterier laddade och jag är redo att möta
första veckan i december. Idag ska jag spendera förmiddagen på
jobbet, sen har jag tid hos frisören och efter det ska jag försöka
hinna med ett kortare gympass innan det blir adventsfika med
Melissa. Ska bli mysigt! Imorgon väntar julbord med jobbet,
på onsdag ska jag till Previa igen och sen blir det förhoppningsvis
lite lugnare i slutet av veckan.
Hur ser er vecka ut?

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt =)
Nej, tacos är inte helt fel. Vi ska äta det på fredag =)

2015-11-30 @ 08:06:28
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: JoJo

den där tröjan du har på dig är ju bara såå snygg! :D

sv; kul att du gillade inlägget! :D jag älskar pingviner så kände att det var en självklarhet att bli pingvinfadder då :D jaså? har du också finskt blod i dig? :) det är min mamma som är finsk, men hon är född i sverige.

dom ser sjukt goda ut! :D jag är kass att har bröd hemma, det hinner alltid bli dåligt innan jag äter upp det. haha xD haha ja, du och dina älskade äggmackor ;D

haha kul att du också spelade in det när det gick som julkalender :) roligt att du även gillade uppföljaren till den ^^

det var ju en bra julklapp av arbetsgivaren tycker jag. är ju inte så kul att få en ryggsäck precis. haha! bättre med god julmat istället ;D du gjorde rätt i att du fikade med en kladdkakemuffins igår ändå. som du säger så spelar det ju inte så stor roll med en muffins hit eller dit :P men va?! hur kunde du INTE tycka om skumtomtar förut? det är ju bland det bästa med julen ju. haha! xD

ja det var en helt okej helg jag hade. dock orkade jag inte slå in några julklappar igår xD ja det var första gången jag blekte tänderna i lördags. jag blev nöjd med resultatet. dock är det lite svårt att se skillnaden då jag fotade före och efter. men dom blev i alla fall 6 nyanser ljusare än innan, så jag kommer nog bleka dom fler gånger ;)

2015-11-30 @ 17:32:54
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0