Fredag

 
Fredagen är här och jag kan inte beskriva hur skönt det känns!
4 timmars arbete väntar och sen har jag en ledig helg framför mig.
Igår introducerade jag en ny medarbetare och det ska jag fortsätta
med idag. En rolig uppgift men väldigt mycket man ska komma ihåg
att berätta och visa. Efter jobbet ska ett konditions- och magpass på
gymmet genomföras. Fredagsfys före fredagsmys i vanlig ordning!
Jag hoppas på bra energi då jag fyllde på "depåerna" igår med godis,
tacos och som toppen över i:et hade jag vilodag. Efter passet ska jag
luta mig tillbaka i soffan, se Idol och bara ta det lugnt.
Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Låter som en bra fredag du har framför dig! Själv är jag bjuden hem till Niclas mamma med Niclas på middag. Systern är redan där hemma så funderar på att gå över dit (fem minuters promenad) för att umgås med henne tills att Niclas slutar skolan :)

Sv; ja, den chokladen är grymt god! Ja, jag älskar att äta choklad under veckan man avskyr, då man har ångest eller liknande. Choklad, som du säger, hjälper mot allt! :D

Låter mycket smidigare med en flyttfirma så det tycker jag absolut att du ska ta och göra :D

Jaså haha! Ja, då hoppas jag verkligen att filmen går på bio för oss båda två! Min mormor är inte heller en person som tycker om att gå på bio: men det lät verkligen som om hon ville det. Men jag tror att den går fortfarande vid den tiden. Dem brukar ju ha filmer länge på bio ju :)

Ja, det ska bli jätte trevligt! Längtar också grymt mycket till julafton! Ja, jag firar ju varannan jul med min mammas sida och min pappas sida. Det är pappas sida nu och det känns lite lagom tråkigt faktiskt :P

2015-11-20 @ 08:24:53
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mysigt! Hoppas du får en bra fredag

2015-11-20 @ 11:37:41
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0