Måndag

 
Trots en sen kväll igår, lite sömn inatt och att det är måndag så har
jag ändå en "good feeling" i kroppen. Härligt att veckan börjar så,
det känns lovande! Har haft en bra helg och nu är det bara 2,5
arbetsdagar för min del innan jag har långledigt, det förklarar nog
min glädje trots att klockan inte ens är 06.00 ännu. Jag och J
håller på att fixa till oss och ska strax bege oss till jobb respektive
tågstation. Blir en spännande jobbdag för min del, min dator ska
migreras och jag ska få windows 8.. Lite smånervös då jag inte kan
det systemet men jag lär mig väl så småningom, haha. Får hoppas
att det inte strular allt för mycket, vet att kollegorna har haft en del
problem.. Efter jobbet väntar ett gympass och jag är taggad efter min
vilodag igår, så nu har jag mycket energi att bli av med.
Hoppas ni får en bra start på denna vecka!

Kommentarer
Postat av: Boel

Skönt att du har en härlig känsla i kroppen :D

Sv: Tack!
Jag cyklar mellan 1 - 3 mil just nu men ska förmodligen cykla längre nu i helgen som kommer :)

2015-05-11 @ 08:56:44
URL: http://boelish.blogg.se
Postat av: Caroline

Tycker man lär sig win 8 ganska snabbt, men systemet blir enklare med 8.1 uppdateringen :)

Sv; håller med, älskar också husmanskost :D

2015-05-11 @ 12:05:37
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: starsinlife.blogg.se

Ha en bra dag!

2015-05-11 @ 15:12:31
URL: http://starsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0