Torsdag

 
Nästsista arbetsdagen för denna vecka är här och jag hoppas
att den går fort. Jag kommer spendera hela dagen på kontoret
och skriva utredningar, ringa telefonsamtal och såna saker.
Skönt att ha en "innedag". Efter jobbet vankas det handling och
matlådefix. Det blir inget gymmande idag eftersom jag ska till
läkaren imorgon och ta några prover och då ska jag inte ha varit
särskilt fysisk aktiv (tex. tränat) dygnet före. Men det är bara
välbehövligt med vilodag idag, kände redan igår på gymmet att
det behövs för jag hade ingen vidare energi.
Hoppas ni får en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ibland behöver man vila för att kroppen ska kunna återhämta sig, gäller verkligen att lyssna på sin kropp :)

Sv: Jaha okej :/ Men då får du ju en anledning att åka in till Gbg ju! Finns ju faktiskt massa mysigt man kan passa på att göra om man väl är där! Finns ju grymt många mysiga fik och så :)

2015-03-05 @ 08:12:15
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Postat av: Elin

Låter som en helt okej dag i alla fall :) Snart helg!

Haha, ja. Tredje dagen är värst.. idag är det okej men på lördag har jag min ät-vad-jag-vill-och-vila-från-gymmet-dag hahah :D

2015-03-05 @ 08:16:27
URL: http://ptelin.disciplin.se
Postat av: Kajsa-Stina

Så himla skönt att det är torsdag redan och snart helg igen! Bästa känslan som finns är ju att veta att det är helg och att man har en skön helg att njuta och se fram emot till fullo hihi :) Hoppas du får en fin dag och att du kommer på många smaskiga maträtter att ha i matlådan! Har du några förslag såhär på rak arm som du kommer köra med? Känner mig ganska så oinspirerad och skulle behöva lite tips nämligen hihi! Skulle vara kul förresten om du ville lägga ut recept också på det du brukar laga så jag kan testa på det då allt låter så gott det du brukar laga! :)

Hoppas det går bra hos läkaren imorgon också! Får jag fråga vad du ska göra där eller är det privat? :)<3

sv: Vad jobbigt att du måste tampas med hjärnspökena mer nu igen mot hur det har varit på ett tag nu. Kan ju bero på att det hänt mycket jobbigt för dig just nu på det privata planet också som spelar in en del. Hoppas verkligen du mår bättre snart vännen då du är mer än värd det. Du vet att du kan prata med mig om det är något du funderar över. Antingen här på bloggen eller via Facebook/mejl osv <3

Själv så går måendet upp och ner hos mig mest hela tiden måste jag erkänna. Har haft det helt okej ett par dagar till att det kan totalvända och kännas helt åt helvete.. Har varit konstant trött på senaste tiden vilket är så jobbigt också men tack o lov idag så känner jag mig mycket piggare då solen skiner utanför fönstret. Hoppas dock det får hålla i sig så nu också med både solskenet och den sköna och pigga känslan i kroppen (peppar peppar) :)<3

2015-03-05 @ 10:03:36
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0