Tisdag

 
Fyfarao vilken start på veckan! Gårdagen blev inte alls som jag
tänkte.. Planen var att ha skrivdag på jobbet men istället fick jag
ta två hembesök då kollegan var sjuk. Sen ringde det sjukt mycket
också. Inte kul! Efter en sjukt stressig arbetsdag och huvudvärk
valde jag att hoppa över gympasset och stanna hemma för att ta
det lugnt. Viktigt att lyssna på kroppen!
 
Den här tisdagen kommer bli minst lika stressig som gårdagen,
ser inte framemot det alls.. Hade velat stanna hemma och dra täcket
över huvudet, men istället ska jag iväg på två hembesök samt ha
två möten idag. Stressigt.. Ikväll blir det i alla fall en myskväll med
en fin vän, välbehövligt efter allt som hänt senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ja konserter är jue så sjukt roligt att gå på ska själv på konsert i maj :D

2015-03-31 @ 08:24:46
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Elin

Så himla fin du är. Hoppas att du får en fin tisdag trots stress. :)

2015-03-31 @ 09:24:33
URL: http://elinbjorkander.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0