Tisdag

2013


Dra mig baklänges vilken träningsvärk jag har i benen från
söndagens tunga benpass! Inte blev det bättre av gårdagens
"rolling hill"-intervaller på löpbandet.. Nu går jag som Agda 85
igen och gruvar mig för att promenera till och från jobbet, haha.
Då det är tisdag innebär det mötesdag så jag kommer få sitta
och "vila" lite i alla fall. Hela förmiddagen är jag uppbokad på två
möten och under eftermiddagen ska ett hembesök genomföras.
Efter jobbet ska jag till gymmet för att köra ett "blandpass" med lite
olika övningar som jag känner för. Sen ska jag krypa upp i soffan
med en bok och tända ljus, myspys.
Ha en bra dag finisar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt och jobbigt med träningsvärk, speciellt i benen hahaha. Kul att gå nedför trappor bland annat ;)
Sv: Nej, följer inte ullared men tycker det är kul när jag väl ser det :)

2015-03-10 @ 08:14:23
URL: http://ptelin.disciplin.se
Postat av: Flisan

sv: ja verkligen skulle inte palla att börja åka buss igen haha :P
haha ja det hade varit riktigt najs fast jag tror att man skulle bli väldigt uttråkad :P

2015-03-10 @ 10:07:00
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Kajsa-Stina

Haha åh! Det är så härligt med träningsvärk tycker jag. Bara den är hanterbar och inte överjävlig då det rent av blir ett helvete i så fall. Hoppas den lägger sig snart så den bli mer behaglig och så du slipper känna dig som Agda 85 haha! Känner nämligen ingen det känslan!

sv: Jag tycker lasagne är såå gott! Men tyvärr så tror jag också att jag kan vara glutenintolerant för när jag äter tex makaroner eller bulgur ibland o lite sådär så kan jag få jättejätteont i magen vilket är så jobbigt. Men jag hoppas inte det är någon intolerans utan bara inbillning men jag vet inte.. Vill inte utesluta gluten då jag älskar det som innehåller det haha :(

Hoppas du får en mysig dag vännen och att arbetsdagen går undan! Känns nog lite lättare att ta sig igenom dagen också när man vet att en skön soffa och bra bok väntar på en när man kommer hem :)<3

2015-03-10 @ 10:17:28
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Amanda

har gått väldigt många steg nu ett par dagar :D

2015-03-10 @ 12:11:33
URL: http://amandacarlberg.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0