Söndag

 
Herregud vad den här helgen har gått fort! Det är redan söndag
och söndagsångesten har börjat komma trots att klockan bara
precis slagit 09. Vill inte att helgen ska ta slut, haha. Igår var
det en riktigt bra dag med mamma, vi shoppade massor i 6 timmar
och kom hem med en hel del. Kvällen avslutades med kinabuffé.
 
 
Den här söndagen bjuder på grått och regnigt väder, usch!
Jag kickade igång morgonen redan vid 06-tiden på gymmet där
det blev 8 km rolling hill-intervaller och 40 minuters benpass. Skönt!
Nu ska vi äta en mumsig frukost och sedan ska vi ta en tur till
ICA Maxi för att handla nödvändigheter. Resten av dagen kommer
vi mysa på här hemma med bokläsning, laga god mat och njuta
av söndagen.
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så duktig som kommer upp så tidigt och går till gymmet :) Och låter verkligen som ni har haft en underbar helg :)

2015-03-29 @ 09:10:15
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: miningalinn

Låter som attni har det superbra!(:

2015-03-29 @ 10:23:34
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: JoJo

håller med, helgen har gått för fort! :( men är skönt att det blir kort vecka nästa vecka och veckan efter och att det blir långhelg tack vare påsk! :D

sv; ja det är det! roligt att du gillade inlägget! :D

haha ja jag kom väl på sen efteråt att ni bor ju en bit ifrån varandra. xD hahaha! åh låter som att ni redan har hunnit med massa mysiga saker tillsammans! :D

tack tjejen! ja vi börjar med tio min kondition, kör fyra varv med styrkeövningar med nio olika stationer och avslutar med 10-15 min kondition igen :) sammanlagt kör man 1 timme och 15 min :) oj, vad duktigt av dig att köra ett sånt bra pass! :D

2015-03-29 @ 14:30:20
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Liborius

mysigt ni har det :)

sv. igår när jag kom hem så träffade jag en annan vän! Vi gick till ett ställe och drack ett glas vin innan vi drog hem till mig och tittade på film:)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0