Onsdag

 
Vaknade upp med tanken att det var torsdag, så gissa om jag blev
besviken när jag insåg att det bara är onsdag. Önskar det var
fredag, dels för att jag längtar efter att mamma kommer då men
också för att jag är i behov av lite ledighet. Det är verkligen en topp
nu på jobbet, det rasar in hur mycket ärenden som helst.. Jobbigt!
Den här dagen kommer bli lika hektisk som gårdagen då jag ska
iväg på både hembesök och studiebesök och däremellan ska jag
hinna skriva.. Stressigt. Efter jobbet blir det ett kortare gympass med
fokus på kondition och mage, sen ska jag hem och städa lägenheten.
Inte det roligaste men det måste ju vara fint när mamma kommer.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: MALIN

Svar: Haha sist jag gick i skolan så hade vi också MVG-betygen, så jag hänger heller inte riktigt med. Men om jag förstått det rätt så är A ett MVG, B är ett MVG-/VG+, C är ett VG, D är ett G+/VG-, E är ett G och F är ett IG. Så om jag fortsätter såhär så skulle jag kunna få ett C i slutbetyg, vilket är som ett VG :)

2015-03-25 @ 08:20:33
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Flisan

sv: najs jag gymmar antigen på morgonen vid typ halv nio eller på eftermiddagen mellan tolv- två det bror på när jag slutar hehe :P

2015-03-25 @ 10:00:35
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Kajsa-Stina

Så himla fina bilder på er! Önskar själv jag kunde ha en liten katt men eftersom min storebror är allergisk så går det ju tyvärr inte. Men har en tanke om att skaffa mig en liten gosboll när jag själv flyttar hemifrån hihi. Så himla mysigt :)

Jobbigt när man vaknar och tror att det är en viss dag och sedan visar sig att det inte är det. Så jävla irriterande. Men jag tycker personligen att onsdagar är en fin dag och att det är skönt att man är i mitten av veckan. Snart är vi i mål och snart är det äntligen helg igen! Hallelujah! :D

Tack snälla vännen <3 Är så otroligt glad att du finns och är ett så fint stöd till mig. Det behövs verkligen. Kommer inte vara lätt alla gånger när man är på väg att genomgå en förändring i sitt liv men det kommer vara värt allt slit i slutändan helt klart. Även om det i stundens hetta kan kännas förjävligt. Känns toppen att veta att du finns här för mig och att det bara är att skriva närsomhelst om jag känner att det är något. Jag finns här för dig också ska du veta <3

Hihi jajjemen! Det blev den där goda salladen med pappa igår. Man måste ju passa på innan jag ska iväg nu på måndag då det inte kommer bli den goda salladen på ett bra tag. Kommer fan få abstinens haha! Men det kommer gå bra ändå ;) Jag hittade en present till honom igår i form av en film. "Cockpit" Har du hört talas om den eller kanske t o m sett den? Och sedan har jag köpt en bakbok till honom också med olika sorters chokladrecept. Men är inte klar ännu så måste klura vidare på vad jag ska köpa mer haha men det är ju en början iallafall ;)

2015-03-25 @ 10:19:00
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: linah

haha åh!! trodde också att de var torsdag idag D:

2015-03-25 @ 16:17:32
URL: http://nouw.com/linahs
Postat av: miningalinn

vad söta ni är!:)

2015-03-25 @ 22:57:35
URL: http://www.nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0