Måndag

 
Jahapp, då var det dags för en ny vecka.. Igen! Tiden springer
verkligen iväg och jag hoppas att den här arbetsveckan också
gör det. Skönt att bara arbeta 3 ½ dagar denna vecka. Dock är
det en hel del som ska göras så det blir ingen lugn vecka.. Fullt
upp med möten, hembesök och många stora utredningar som ska
skrivas. Idag blir det att dricka mycket kaffe för jag måste bli klar
med en avancerad utredning och då behöver jag både energi och
koncentration = kaffe är lösaren. Direkt efter jobbet ska jag till
gymmet för ett biceps/tricepspass och sedan väntar en kväll med
god mat (spenatsoppa ) och Ullareds-tittande med mamma.
Vad är era planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0