Måndag

2013


Igår var det en riktig myspysdag med Diesel och bokläsning.
Jag började läsa Stalker av Lars Kepler och jäklar vad bra den är!
Vips så hade jag läst över 200 sidor, haha. Hade gärna legat i
sängen nu och läst men tyvärr går det inte då det är måndagmorgon
vilket betyder jobbdags. Varför ska helgerna alltid gå så fort?
Jag hoppas att den här arbetsdagen går lika fort som helgen har
gjort, men det lär den nog göra. Ett möte angående semestern
samt ett hembesök väntar under dagen, sen ska jag även hinna
med telefonsamtal och utredningsskrivande. Efter jobbet blir det
30 minuters "Rolling hill"-intervaller och magövningar på gymmet
innan jag bänkar mig framför Ullared.
Hoppas ni får en bra start på veckan finisar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som den perfekta starten på denna måndag och vecka :) Jag ska snart åka och jobba, sen träna och även jag ska mysa framför tvn en stund sen också :) Ha en underbar måndag!

2015-03-09 @ 06:57:00
URL: http://ptelin.disciplin.se
Postat av: Flisan

sv: tack detsamma :)

2015-03-09 @ 08:03:54
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Kajsa-Stina

Så himla fin du är vännen! Och vad härligt med en bra dag igår och lite bokläsning. Har inte läst så mycket av honom innan men är sugen att läsa hans nyaste bok faktiskt! Och det bådar gott att den är bra då du läste så många sidor också hihi :) Så himla härligt att du har en skön känsla idag och att du har en positiv inställning. Hoppas arbetsdagen går bra och att du får en fin dag :)

sv: Det är verkligen så härligt väder ute nu! Har haft fint väder hela helgen och det ser ut som det ska hålla i sig så även idag vilket är så härligt. Så underbart att våren är på väg på riktigt nu. Man blir så mycket gladare och piggare utav det hihi :)

Många kramar <3

2015-03-09 @ 09:59:51
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: JoJo

så fin du är, trots att bilden är gammal ^^ jag har själv på mig ett jd-linne just nu ;P

sv; hihi bara ärlig tjejen! :D <3 förstår att det är roligt att du märker framsteg i träningen! :D hur lång tid har det tagit för dig att nå ditt pb i benpress? :) du ska vara sjukt nöjd och stolt över dig själv! :D

usch, men tur ändå att hon frågade hur det gick för dig och så under tiden som hon bråkade med nålen och att du fick halvligga ner sista stunden :)

ja min helg var bra :) självklart kommer jag ladda upp lite bilder här sen när jag har fått dom :) låter som att du också har haft en jättebra helg! :D fan jag missade ny ink igår! älskar att kolla på tatueringsprogram ^^

ja nötchokladkvargen är sjukt god! <3 lätt min nya favorit! provade precis den med vaniljsmak och den var god men inte lika som nötchokladen. ;P jag måste också köpa fler av den nästa gång jag är och handlar. haha ;)

2015-03-09 @ 17:29:17
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0