Torsdag

 
Whoop whoop, nu är det inte många timmar kvar till jag får helg!
Studsade nästan upp ur sängen imorse och var inte alls trött även
fast jag la mig väldigt sent igårkväll. Så taggad på att få helg och
tre dagars ledighet! Som alltid på torsdagar är det vilodag från
gymmet och istället ska jag till frisören, handla och göra matlådor.
Igår hade jag det sämsta gympasset någonsin.. Hade sjuk värk i
ryggen så klarade inte mer än 30 minuter cardio och några mag-
övningar sen var jag tvungen att avbryta. Nu har jag smort in det
värkande området med voltaren och tagit en alvedon så förhopp-
ningsvis blir det bättre snart. Inte kul med ryggont!

Kommentarer
Postat av: Johanna Utterberg

Fy fan för ryggont :(

Sv: Det var det verkligen! Ja, i midsommar ska det tyvärr inte bli bra väder... :/

2015-06-18 @ 09:55:26
URL: http://johannautterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0