Tisdag

 
Svisch sa det igår så var måndagen över och jag hann inte med allt
som jag hade tänkt. Fick till ett bra cardio- och magpass i alla fall
vilket behövdes efter naturgodiset som jag tröck i mig under dagen,
hihi. Något som jag inte hann med igår var bloggkommentarerna
men det får vara, jag ska svara så fort jag hinner. Nu finns det ingen
tid i alla fall för det är dags att fixa till mig, äta frukost och sen bege
mig mot jobbet. Livet rullar på i 180, sommaren är här och för att
hinna med allt man vill behöver man göra vissa prioriteringar. Därför
hamnar bloggen och kommentarerna lite åt sidan just nu.
Hoppas ni förstår!

Kommentarer
Postat av: patriciac.blogg.se

Jag förstår för det är samma sak för mig, jag hinner inte med bloggen just nu. Lär väl bli bortglömd av alla, men jaja, då får det vara så haha.

2015-06-16 @ 12:45:08
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Vanessa andersson

ibland hinner man ju bara inte :)

2015-06-16 @ 13:32:42
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0