Proteinpulver

 
 
Då jag tränar mycket (6 dagar i veckan) och kör hårda pass är det
viktigt att jag får i mig protein för att bevara muskelmassan så den
inte bryts ner. Jag äter dagligen protein i form av kvarg och ägg, sen
blir det också ofta kyckling eller tonfisk. Men jag är ändå sugen att
prova proteinpulver för att se om det gör någon skillnad. Men det är
ju rena djungeln med alla pulver, finns ju så många olika märken..
Funderar att testa Star Nutrition's Whey-100 eller Whey-80 men vet
inte vad skillnaden är mellan dem.
Har ni något tips på ett bra och gott proteinpulver? Vad använder ni?

Kommentarer
Postat av: JoJo

jag har inte heller nån koll på proteinpulver tyvärr :(

fan vad sämst jag är, jag tror att jag glömde skriva svaret på din kommentar i din blogg. svarade nog bara i min egna! hahaha :(

sv; ja jag tycker att dom är supersöta! :D

måste fan göra det nån dag, blev riktigt sugen på det nu :)

haha ja det var inte kul att gå sista biten i regn, tack och lov så ösregnade det inte i alla fall :P det ska regna här också i alla fall en vecka i sträck enligt min mobil, men hoppas att den har fel, den har haft det förr :P

amber romance luktar riktigt gott, jag har den själv ser jag ju nu när jag kollar på mina mist's xD hahaha! börjar bli illa när man har så många så man inte ens vet vilka man själv har xD jag har strawberries and champange som mist. det var min första vs-produkt faktiskt :)

ja tänk att det redan är midsommar och halva juni har även gått. är sjukt vad tiden går fort! men ojojoj då, sedär ;D vad roligt! hoppas att ni kommer få det trevligt! :D jag har inte riktigt bestämt mig än. antingen åker jag och linda till leksand och firar midsommar där eller så åker jag hem till mamma. beror lite på vad det blir för väder, vill inte vara ute om det regnar :(

2015-06-24 @ 11:35:22
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Sara

Jag gillar whey med pöronsplit smak och fitnessguruns jordgubb och vit choklad :)
Perfekt att ha i kvarg med mera :) Kram

2015-06-25 @ 14:33:08
URL: http://www.baakochmaat.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0