Hejdå norrbotten!


Usch den här dagen har jag inte sett framemot!
Idag åker vi
hem till Borås efter att ha spenderat tre veckor här på Seskis hos
mamma. Hade gärna velat stanna kvar, har haft det så mysigt och
roligt med släkten, men tyvärr är semestern över och imorrn kallar
jobbet.. Det känns så himla tråkigt och ledsamt att åka hem!
Men jag får försöka tänka positivt - om två månader får jag se
mamma igen då hon kommer till Borås. Det gäller att tänka positivt
annars skulle det vara ännu jobbigare att åka hem än vad det redan
är. Vid 16-tiden går flyget och vi borde vara hemma kring 20-tiden
men vet inte när nästa uppdatering blir eftersom jag ska jobba
hela dagen imorgon.

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Tråkigt men som du säger så får man försöka va positiv!(:

2015-07-27 @ 14:29:58
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Elin

Skönt att du haft det bra i alla fall! :)

2015-07-28 @ 12:28:42
URL: http://elinbjorkander.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0