Hemresa

Från i somras när jag och J flög till norr.


2½ veckors semester är över och idag är det dags att åka tillbaka
hem till södra Sverige. Tiden här uppe i norr hos släkten har
gått sjukt snabbt och jag önskar att jag hade haft ännu längre
ledighet. Jul och nyår har varit jättebra och ni kommer bli bombade
med bilder när jag är hemma igen.


Vid 17-tiden lyfter flygplanet från Luleå och sen väntar tre timmars
dötid på arlanda innan flyget går vidare mot Landvetter. Får
sysselsätta mig med att gå i taxfree-butikerna och äta middag.
Landar efter 22-tiden ikväll och är väl hemma vid 23. Tur att jag är
ledig imorgon från jobbet! Nu ska jag umgås de sista timmarna med
släkten och säga hejdå till allihopa. Sorgligt men sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0