Tisdag

Ser ni? Mina armar växer sakta men säkert!


Att ta sig upp ur sängen var inte lätt imorse, usch och fy! Igår
halkade jag när jag gick hem från jobbet och slog i svanskotan/
rumpan vilket känns än idag.. Sen har jag även träningsvärk från
gårdagens armpass så tillsammans med värken i rumpan kände
jag mig som Agda 85 år när jag skulle kliva upp.  
 
 
Den här tisdagen kommer bestå av möte, möte och möte. Jag
kommer vara typ en-två timmar totalt på kontoret, resten av tiden
ska jag vara på tre möten. Men det är skönt med såna dagar ibland,
man behöver lite paus från kontoret och utredningsskrivandet.
Sen blir det ju inte sämre att vi får färska mackor på ena mötet.
Efter jobbet ska det handlas mat och sedan ska ett mag- och
konditionspass genomföras på gymmet. Får dock se hur mycket
kondition det blir, beror lite på hur min svanskota/rumpa mår, haha.

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Åh det gör du ont i just svanskotan. Hoppas du inte har allt för ont(:

2015-02-03 @ 15:53:40
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Blondina

Olala, vilken snygging :D allt bra?? Kramar

2015-02-03 @ 19:57:12
URL: http://fames.se/blondinas

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0