Tisdag

 
Vilken mysig start på veckan jag hade igår, en toppenbra måndag!
Arbetsdagen gick fort, var till frisören och efter det mötte J upp mig.
Sen på kvällen var Melissa här på adventsfika.  
 
 
Idag är det 1 december, årets mysigaste månad är äntligen här!
Jag började morgonen med sovmorgon och ser nu första avsnittet
av julkalendern. Börjar inte jobba förrän 09.30 eftersom vi ska ha
julbord idag på jobbet. Ser framemot det riktigt mycket även fast jag
inte är såå förtjust i julmat, men sällskapet och stämningen ser jag
framemot och dessertbordet. Efter all julmat ska jag avverka ett
gympass eftersom det aldrig blev av igår. Får se hur det går då
magen kommer vara full med julmat, haha.  
Hur ser er tisdag ut?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Åh vad roligt med julbord! Hoppas att ni kommer att få det trevligt :D idag ska jag ta det lugnt hemma och sedan ska jag möta upp min kille och åka till tandläkaren. Idag ska jag borra hål, ser inte fram emot att få bli bedövad! Värsta jag vet :(

Sv; jadå, det kommer att bli en jätte härlig månad! Det hoppas jag med - men just under nyår och under julafton vill jag absolut inte jobba. Möjligtvis dagpass isånnafall, men inte kvällspass, det tackar jag då nej till. Planer då och mina favorit högtider ^^,

Jag kan förstå det! Men det är en glädje att ha denna träningsvärk kan jag tänka mig då det är för att du har klarat ett rekord! :D

Mina pepparkakshus har aldrig gått sönder, även ifall att jag har tagit i det eller liknande. Aldrig. Så jag vet inte hur dem du pratat med har gjort hehe ^^, men jag är heller inte försiktig! :) vad trevligt att ni hade det kul igår med adventsfika. Kul att ni ska träffas kring jul också och byta julklappar. Synd att ni inte kommer att bo i närheten av varandra, men hoppas att ni fortsätter att ha kontakten i alla fall :)

2015-12-01 @ 10:02:28
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Mamma Malin

Så härligt att det äntligen är december! Vi ska bara handla idag, sen får vi se vad som händer.

2015-12-01 @ 12:34:15
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: johanna

mys!

2015-12-01 @ 12:55:51
URL: http://nouw.com/jaxel
Postat av: Petra

Okej har ett recept med tonfiskröra och chilisås som kag ska göra på då jag tycker tonfiskröra godast i smörgåstårta.

Aha okej då förstår jag

Hoppas du inte blir besviken på julmarknaden

Aha okej vad skönt för dig.

2015-12-01 @ 13:18:36
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0