Tisdag

 
Oj vilken start på veckan! Gårdagen gick verkligen i fikats tecken,
en riktig svullodag. Lussebullar på morgonens luciafirande på
jobbet och under kvällen kom Emma över till mig på en jul/avskeds-
fika. Blev mycket fika men så får det vara ibland, det var en bra
start på veckan i alla fall.
 
 
Jag hoppas att den här tisdagen blir lika bra som gårdagen även om
det kommer vara fullt upp. Det vankas möte på jobbet och direkt
när jag slutar måste jag hem för vid 13-tiden ska lägenheten besiktigas.
Efter det väntar ett snabbt mag- och bröstpass på gymmet innan
jag ska ägna kvällen åt bakning. Imorgon ska jag nämligen bjuda på
avskedsfika på jobbet eftersom folk sen går på julledighet och jag
ser inte vissa mer innan jag flyttar till norr.
Hur ser er tisdag ut?

Kommentarer
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Så himla najs med fikor ju ;)
sv; Vad skönt att du är klar med allt, hatar att behöva stressa inför jul!

2015-12-15 @ 16:15:29
URL: http://ztinas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0