Onsdag

 
Oj vilken matkoma jag hade hela dagen igår! Julbordet var toppen,
fanns ingenting att klaga på. Det slank ner massa godsaker i magen
och det bästa var såklart dessertbordet. Vill inte ens veta hur mycket
kalorier jag tröck i mig, haha! Men efter jobbet blev det ett gympass
med 1h cardio och 1h biceps/tricepspass så det känns okej. Tror jul-
matens kalorier försvann då jag förbrände 1000 kcal + styrketräningen
och promenad till/från jobbet och gymmet. Var så himla mätt efter all
julmat som vi åt vid 12 igår så jag har inte ätit sen dess, haha.
Men vid 08.30 blir det frukost på jobbet.


Utöver frukosten (som jag ser framemot, bästa målet på dagen!) så
ska jag flyttpacka på jobbet. På tisdag flyttar vi till en annan stadsdel
och får nya kontor/kontorslandskap så måste packa ihop alla saker.
Sen ska utredningar skrivas också, så just nu känns det lite tight med
tid när jag jobbar halvtid. Eftermiddagen ska jag spendera på Previa
innan ett mag- och bröstpass väntar på gymmet. Hade tänkt köra mage
igår men kom på att det inte är så smart med magen fullproppad med
julmat, haha!
Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mums =) Ja, just. Vad trist att leva i flyttkartonger, när var det nu det blev flytt?

2015-12-02 @ 07:24:48
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: Mamma Malin

Åå så gott, vill också äta julmat ju!

SV: Ja, jag såg julkalendern men det var verkligen inget för varken mig eller Charlie :(

2015-12-02 @ 08:14:59
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Lis Mari

Gudarns, hur orkar man ens räkna kalorier, hur vet man vad som finns i vad och vad som förbränner vad >.< Jag borde kanske, för kommer inte i min fina julklänning, men äh, det hinner jag ändå inte på 22 dagar så... vad är poängen.

Nej, jag förstår, din utbrändhet har verkligen förstört så otroligt för dig :( Andra drabbade är ju också himla sjuka i perioder, som jag har pratat med.

Jag går ner i arbetstid av olika skäl. Jag är utbildad lärare i bild och svenska, duktig på det. Men i min tjänst så är bild och svenska bara 66 %. Resten av tiden har vi fyllt upp med husvikarie, för att få 100%, vilket innebär att jag ALDRIG har haft en aning om vad jag ska jobba med. Jag kommer klockan 8:oo och får veta först då vad jag har för schema under dagen och det har varit väldigt mentalt påfrestande. Jag är en kontrollmänniska, att aldrig veta har drivit mig till att känna stress att gå till jobbet, att gå och lägga mig etc. Så att jag är vikarie i alla möjliga andra ämnen har lett till att jag känt att jag inte fått ro och tid till att vara bra i mina EGNA ämnen. Och det är verkligen en pärs för mig, att inte känna mig duktig. Så efter jul plockar jag bort husvikariedelen, och så får jag jobba 34% med bloggen istället, hoppas på lite blogglön >.<

2015-12-02 @ 08:40:06
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: Liborius

Alltså gott!!

2015-12-02 @ 14:38:54
URL: http://liborius.se
Postat av: Carolina Thoor

Vad bra att du är nöjd med julbordet igår :D

Sv; kul att du gillade det! :D

Dessertbordet är alltid godast haha! :D det är det första jag gör på en restaurang: kollar upp vad det är för en desserter haha. Ja, jag är knäpp ^^,

Jo tack, det gick bra att borra hålet idag. Har faktiskt inte ens ont i tanden idag. Dock känner jag av lite domningar i tanden eller vad man ska säga, men det gör i alla fall inte ont tur nog. Men igår var det jobbigt med bedövningen, men killen och jag gick hem och lade oss i sängen och tittade på en film. Så bedövningen tynade bort mer och mer då jag tittade på film och tänkte på annat så det är skönt! :)

Jag var på en intervju idag. Jag har fått tre intropass och om dem är nöjda med mig och jag fortfarande vill jobba där så får jag en heltidsanställning på 2 månader. Jag känner att jag kommer åka på antingen julafton eller nyårsafton även fast att jag inte vill. Men hoppas att det är dagpass på dem då eftersom att då skulle det åtminstone kunna fungera :P missar dock hemma hos Niclas mamma på julafton då men inte med min släkt och nyår på kvällen ska vi vara med Niclas vänner och det skulle fungera! Men vill dock inte ändå och känner mig väldigt otaggad på att vara ovetande :(

Jag kan förstå :( aldrig kul att flytta ifrån då man klickat så bra! :P

2015-12-02 @ 14:44:29
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Natalie Salazar

ååh så trevligt :) gott!
allt bra hos dig gumman nu var det ett tag sen :D

2015-12-02 @ 15:48:20
URL: http://natalies.se/
Postat av: Sara

Åh så gott det ser ut !<3

2015-12-02 @ 17:51:29
URL: http://finest.se/baakochmaat/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0