Måndag

 
Godmorgon måndag och julveckan! Endast tre dagars jobb innan
fyra dagars ledighet väntar. Vet ni föresten att jag bara har totalt sex
arbetsdagar kvar innan jag slutar jobba här i Borås? De här dagarna
före och efter jul kommer vara stressiga på jobbet, folk har gått på
julledighet och vi är endast fem personer i tjänst. Inte kul men jag
hoppas det går bra.. Efter jobbet ska armarna slaktas på gymmet och
sedan blir det en lugn kväll här hemma med mamma. Känns behövligt
eftersom vi haft fullt upp hela helgen från morgon till kväll.
Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Woho snart är julafton här :D Så taggad! =)
SV: ja nu idag mår jag bättre men herregud så jag har varit i fredags- lördags. Bara legat på soffan och varit totalt orkeslös..
Å vad roligt att ni fick en lyckad dag i Göteborg :D Vad kul att du vann!! Såg det på insta/fb :) Perfect ju :)

2015-12-21 @ 08:06:43
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Elin

Skönt med ledighet snart, fick ledighet i fredags =) Nej, aldrig varit på julmarknad i Göteborg. Är alltid hemma i Stockholm kring jul. =)

2015-12-21 @ 09:24:59
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: Lis Mari

Jag kan knappt fatta att det är julveckan nu!? CRAZY! Och det närmar sig med stormsteg. Jag längtar helt plötsligt lite grann ^^ Från ingenstans kom det lite julstämning trots allt..!

2015-12-21 @ 11:37:51
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: Carina Marianne Holst

Ha en fin dag finis! :)

2015-12-21 @ 12:10:28
URL: http://carinaholst.blogg.se/
Postat av: JoJo

så himla skönt att det bara är två arbetsdagar kvar nu till lite ledighet :D

sv; hihi ja julgranen ger en verkligen julstämning här hemma ^^ ja visst fasen blev det en riktig JoJo-gran. haha :P

jag förstår att det var kul att vinna en sån stor choklad. det vill jag också göra. har aldrig gjort det :P

men absolut! priset är ju inte det viktigaste. man kan hitta den perfekta julklappen till nån och den behöver inte alls vara dyr för att dom ska uppskatta den :)

kul att ni hade en sån lyckad helg :) vad tyckte ni om filmen? :D
jag har haft massa mys med j i helgen, har slagit in julklappar, bakat lite julgodis, varit på julbord och varit hem till en bekant via oriflame och haft lite julavslutning :)

hoppas att du har fått en bra start på nya veckan! <3

2015-12-21 @ 16:45:19
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0